Beiträge von florian m.

    v2.20.0 (January 20th, 2022)

    Changelog:

    - Add new chime settings to customize chime activation duration or disable it completely

    - Add new chime quiet mode to silence it for a given duration

    - Fix Dropbox and FTP video uploads that could remain stuck sometimes

    - Fix an issue that could lead to an unplayable video recording

    - Fix doorbell speaker ringing when button is hold for a long time

    - Reset electrical configuration when product is removed from the app and factory reset

    - Security patches

    Hallo zusammen,

    bei meiner PRESENCE Kamera habe ich seit ein paar Tagen das Problem, dass sie sich nun täglich relativ häufig neu verbindet. (Verbindung GETRENNT, Kamera NEU VERBUNDEN usw.)
    Woran kann das liegen?
    Hängt das ggf. mit dem neuen Firmwareupdate zusammen, dass bei manchen Problemen macht?
    Hab eben mal die SD Karte nach ca. 2,5 Jahre Nutzung ersetzt.
    Sollte man sie mal vom Strom trennen, oder denkt ihr das sie nun langsam hinüber ist?

    Gruß

    Laut Website gibt es nur die 102er Firmware.
    Vermutlich wurde die 101er Firmware zurückgezogen.


    v102 (July 1st 2021)



    Changelog:

    - New temperature events in the timeline when the doorbell is too hot or too cold (Only visible on Android app or the Web app at my.netatmo.com for now)

    - Bug fix on the product installation after a HomeKit Reset

    - Bug fix on the relaunch of the pairing mode after a time-out during the installation process



    v96 (May 26th 2021)

    Changelog

    - Add compatibility with Amazon Alexa audio-only devices

    - Improvements on the person detection algorithms

    - Electrical doorbell protection for 230V installations: when the chime module is not configured correctly (other than 1-HIGH), the doorbell will not try to make the chime ring in order to protect the electrical components

    - More robust SD card management, to prevent failures

    - Fix issues during the product app installation

    - Fix people detection remaining stuck in a particular case

    - Improve overall stability


    Gruß

    Neues Update ausgerollt:

    v271 (July 1, 2021)

    Improvements:

    - Security - Several security improvements

    - Camera algorithms improvements

    - Reduce motion sensor sensitivity for HomeKit Secure Video users in Home application.



    Bug fixes:

    - Bugfix - Improve object detection in case of slow SD card

    - Bugfix - Fix darker images in night mode

    - Bugfix - iOS installation not ending properly

    - Bugfix - Some products can get bricked after a factory reset in some conditions

    - Bugfix - Home application does no longer refresh its snapshot if Netatmo monitoring is off.


    Habt ihr Änderungen bemerkt?


    Gruß

    Hallo kurze Frage...

    Konnte man nicht irgendwo in der App / Software einstellen in welchem Zeitraum Push Benachrichtigungen erfolgen? Z.B. von 10 Uhr bis 20 Uhr....
    Das ganze natürlich unabhängig von der stattfindenden permanenten Überwachung.

    Es kann natürlich sein, dass ich es mit einer anderen App verwechsele.


    Gruß

    v82 (January 13th 2021)

    Changelog

    - Add Full HD support for Netatmo streaming, recording and cloud uploading

    - Bug fix: No sound from Doorbell on Home app when streaming outside local network

    - Bug fix: Random Homekit disconnections